Sunday 10 December 2006

Gia sena

Se sena, pou den se kserw…
Pou isws kapote, athela mou, sou eklepsa mia matia...
Se sena, pou mporei na mhn gnwrisw pote!!

Se perimenw...

Panta se perimena!
Na ertheis panw sto aspro sou alogo... Kapoies stigmes se perimena akoma kai pezo.
Omws panta erxosoun! Omorfos?
Oxi panta...
Ma hsoun megaloprepos! Me oneira! Me stoxous! Me lefta?
Den me enoiaze!
Alla eprepe na m’agapas!! Na m’agapas polu!! Mexri thanatou!!
Ekleina ta matia loipon... ki erxosoun...
Kai m’epairnes apo th mizerh pragmatikothta kai me phgaines makria.
Se mia dikh mas pragmatikothta. Polu omorfh…
Kai m’agapouses... M’agapouses polu! Kai m’agapouses gia panta!!
Kai s’agapousa ki egw! Kai s’agapousa polu! Kai s’agapousa gia panta!

Loipon ksene.... pou eisai?
Pote tha ertheis?
Pote tha mpeis sth zwi mou?

Ki an ertheis...
Tha se dw?

Isws mia mera mesa sthn tosh sugxish ths zwhs mou prosperasw xwris na katalabw oti eisai esu!...
Esu pou tha agapousa poli! Pou tha se agapousa gia panta!

Loipon, ksene, na ksereis pws akoma se perimenw...
Kai oso grafw, na ksereis pws panta tha se perimenw!

2 comments:

Nicholas said...

Δύσκολοι καιροί για μικρούς πρίγκηπες

Rodia said...

Χμμ... μάλλον πρέπει να σου αφιερώσω ένα σχετικο τραγουδάκι που έχω γράψει..
Ξύπνα παιδί μου! ;)