Friday 7 December 2007

Είναι βασανιστικό να είσαι "σωστός"...
Να κάνεις επιλογές και να πρέπει να σταθείς δίπλα τους ακόμα κι αν δεν σε αντιπροσωπεύουν πια...

Να πρέπει να πληρώνεις για λάθη που έκανες... για ευκαιρίες που έχασες... για αγάπες που περνάνε... ή που δεν περνάνε...
Άραγε η δική σου αγάπη πέρασέ;

Κι αν γύριζα; Κι αν σου έλεγα πως όλα άλλαξαν;
Κι αν σου ζητούσα μια ευκαιρία ακόμα;


Μα τι λέω...

Μα... Ίσως να νοιώθεις ακόμα...
Μπα...

Φεύγω... Μ'ακούς?
Φεύγω...
Σ'αυτό το παιχνίδι, εγώ ήμουν η χαμένη, όχι εσύ.!

Ναι... να το πιστέψεις...
Κι αν ίσως νοιώθεις κάτι...
Κι αν ίσως νοιώθω κι εγώ...

Πέρασε ο καιρός ψυχή μου... και δεν γυρίζει πίσω...

Κι αν γύριζε;
Κι αν γύριζε;....


θα τα έκανα όλα διαφορετικα...
Στ'ορκίζομαι, δεν θα σε άφηνα να φύγεις...


Μα έφυγες άραγε;....
Ναι...
Έφυγες...

Κι εγώ;
Εγώ είμαι ακόμα εδώ!

No comments: