Friday 19 December 2008

Όλα αλλάζουν...

Αλλάζω...
Κάθε μέρα αλλάζω...
Κι έχουν περάσει χρόνια απο τότε... Θυμάσαι;
Ερχόσουν να με βρεις μη ξέροντας αν θα είμαι εκεί. Περίμενες... Επέμενες...
Ήσουν πρίγκηπας κι εγώ πριγκήπισσα που λαχταρούσε να βρεθεί στην αγκαλιά σου... Ένα παραμύθι μου ταξες κι εγώ διψούσα να το ζήσω.
Κι έχουν περάσει χρόνια... Θυμάσαι;
Αλλάζω... Άλλαξες κι εσύ. Δεν είσαι πια πρίγκηπας. Δεν μπορώ να καταλάβω πια τί παριστάνει η στολή σου και αν έχεις άλλα παραμύθια κρυμμένα στις τσέπες του παλτού σου.
Μια φωτογραφία ζητάς, να δείς ό,τι απέμεινε απο εκείνη την εποχή.
Τίποτα!!
Τίποτα! Η πριγκήπισσά σου έχει χαθεί. Κι αν στο πρόσωπό μου νομίζεις πως την βλέπεις ξανά, μην ξεγελιέσαι. Εγώ είμαι απο άλλο παραμύθι...
Μην έρθεις...
Δεν είμαι πια η ίδια. Ποτέ δεν θα είμαι...


No comments: