Thursday 26 March 2009

Το αιδοιο μου τα 'χει παρει στο κρανιο

Το κείμενο που ακολουθεί είναι κομμάτι απο το βιβλίο με τιτλο "αιδοιων μονολογοι" της Ηβ Ενσλερ. Το διάβασα στο μπλόγκ του Γιώργου και το βρήκα πολύ ιδιαίτερο. Αποφάσισα λοιπόν να το μοιραστώ μαζί σας, όπως ακριβώς το μοιράστηκε κι εκείνος.






Το αιδοιο μου τα 'χει παρει στο κρανιο. Το εννοω. Ειναι εξαλλο. Το αιδοιο μου ειναι ετοιμο να εκραγει και πρεπει να τα πει για να ξεθυμανει. Πρεπει να μιλησει για ολες αυτες τις παπαριες. Εχει αναγκη να σας μιλησει. Δηλαδη, πως την εχουν δει ολοι αυτοι εκει εξω - ολοι αυτοι που εχουν βαλει στοχο στη ζωη του να κατεβαζουν ολο και πιο καινουριες ιδεες για το πως θα βασανισουν το ταλαιπωρο το αιδοιο μου που θελει μονο στοργη... Ολοι αυτοι που στυβουν το κεφαλι τους και εφευρισκουν παρανοϊκα προϊοντα και κατεβαζουν αρρωστημενες ιδεες για το πως θα υποσκαψουν το μουνακι μου. Το μουνι που σας πεταγε, ρε ! Τι ειναι ολες αυτες οι μαλακιες που προσπαθουν να μας χωσουν εκει μεσα, για να μας καθαρισουν - για να μας παραγεμισουν, για να μας το κλεισουν το μαγαζι; Ε, λοιπον, το αιδοιο μου δεν τα κατεβαζει τα ρολα. Ειναι εξαλλο και δεν εχει σκοπο να παει πουθενα. Παρτε για παραδειγμα τα ταμπον - τι στο διαολο ειναι αυτο το πραγμα; Ενα γαμημενο, στεγνο στουπι απο βαμβακι που το χωνουμε εκει περα. Γιατι δεν βρισκουνε καποιο τροπο να το γρασαρουν καπως; Μολις το βλεπει το αιδοιο μου, παθαινει αμοκ. Ξεχνα το, μου λεει. Και κλεινει. Πρεπει να συνεργαστεις με το αιδοιο, να το φερεις σιγα σιγα σε επαφη με κατι, να προετοιμασεις το εδαφος. Καποιος πρεπει να σας μιλησει για τα προκαταρκτικα. Πρεπει να το πεισεις το αιδοιο μου, να το αποπλανησεις, να κερδισεις την εμπιστοσυνη του. Και πως να το κανουμε, αυτο δε γινεται μ' ενα γαμημενο, στεγνο στουπι απο βαμβακι. Σταματηστε να μου χωνετε διαφορα. Σταματηστε να μου χωνετε πραγματα και σταματηστε να προσπαθειτε να μου το καθαρισετε. Το αιδοιο μου δεν εχει αναγκη απο καθαρισμα. Μια χαρα μυριζει κι απο μονο του. Τουλαχιστον ετσι του 'χουν πει. «Μμμμ, μυριζει υπεροχα», λεει αυτος. «Μυριζει υπεροχα». Δε μυριζει ροδοπεταλα. Μην προσπαθειτε να το διακοσμησετε. Μην τους πιστευετε οταν σας λενε οτι μυριζει ροδοπεταλα οταν κανονικα πρεπει να μυριζει σαν μουνι. Κοιτα να δεις τι προσπαθουνε να κανουνε, προσπαθουνε να το καθαρισουνε, να το κανουνε να μυριζει σαν αποσμητικο τουαλετας ή κηπο. Ολα αυτα τα κολπικα ντους με αρωμα λουλουδιων, βατομουρου, βροχης. Δε θελω, ρε, να μυριζει το μουνι μου σαν βατομουρα ή σαν τη βροχη. Τι νοημα εχει να το πλυνεις το ψαρι αφου το ψησεις; Εγω θελω να το απολαυσω το ψαρι. Γι' αυτο και το παραγγειλα. Αυτο ειναι η γυναικα, αυτο ειμαι εγω. Οι χυμοι μου, παχυρρευστοι και γλιστεροι. Ασε πια αυτες οι εξετασεις. Ποιος πηγε και τις σκαρφιστηκε; Δεν μπορει, καποιος καλυτερος τροπος θα υπαρχει για να γινουν αυτες οι εξετασεις. Γιατι θα πρεπει δηλαδη να φοραμε εκεινο το χαρτινο φορεμα που σε κανει ν' ανατριχιαζεις, που σου γρατσουναει και τα βυζια και τριζει οταν πας να καθισεις, ετσι που νιωθεις σαν ενα τσαλακωμενο χαρτι που καποιος πεταξε στα σκουπιδια; Και προς τι παρακαλω τα λαστιχενια γαντια; Και προς τι οι προβολεις που σε κανουν να νιωθεις σαν να προκειται να σε ανακρινει η Γκεσταπο, και προς τι ο σιδερενιος αναβολεας, ο κρυος και απανθρωπος κολποδιαστολεας που σου χωνουνε εκει μεσα; Τι ειναι ολα αυτα, πειτε μου; Και πώς και οι γυναικες γυναικολογοι δε διαμαρτυρονται για ολα αυτα; Το αιδοιο μου εξοργιζεται μ' αυτες τις επισκεψεις. Αρχιζει και κραταει αμυντικη σταση, εβδμαδες πριν. Κλεινει ερμητικα και δε χαλαρωνει με τιποτα. Δε σας τη δινει οταν λενε «Χαλαρωστε το αιδοιο σας, χαλαρωστε το αιδοιο σας». Πριτς! Το αιδοιο μου ειναι τετραπερατο - το αιδοιο μου ξερει τι προκειται να γινει. Να χαλαρώσει για να μπορεσετε να του χώσετε τον παγωμενο κολποδια-στολεα; Ευχαριστώ, δε θα παρω. Εξεταση, κολπικη εξεταση; Πειτε καλυτερα κολπικη εκτελεση για να συνεννοουμαστε. Γιατι δεν μπορουνε να βρουνε ενα ομορφο λαχταριστο μωβ βελουδο για να με τυλιξουνε, μετα να με ξαπλωσουνε πανω σ' ενα αναλαφρο βαμβακερο καλυμμα, να φορεσουνε ομορφα φιλικα ροζ η μπλε γαντια και να ξεκουρασουνε τα ποδια μου σ' εναν αναβολεα που θα ειναι καλυμμενος με γουνα; Και ζεσταινετε και τον κολποδιαστολεα. Συνεργαστειτε με το αιδοιο μου. Αλλα εσεις εκει, κι αλλα βασανιστηρια - γαμημενα στεγνα στουπια απο βαμβακι, παγωμενοι κολποδιαστολεις και βρακια τανγκα. Αυτο κι αν ειναι πια το χειροτερο. Βρακια τανγκα. Ποιος εγκεφαλος το σκαρφιστηκε παλι αυτο; Ολο πανε πανω κατω και σε κοβουν στον κωλο και σου χωνονται και στο πισω μερος του αιδοιου.Το αιδοιο πρεπει κανονικα να ειναι χαλαρο και να εχει απλα κι οχι να ειναι περιορισμενο. Γι' αυτο και οι κορσεδες δε λενε. Εχουμε αναγκη να κινουμαστε ανετα και να απλωνομαστε και να μιλαμε αδιακοπα. Τα αιδοια θελουν ανεση. Να τι να φτιαξετε. Κατι που να τους προσφερει ευχαριστηση. Αλλα σιγα να μην κανουνε τιποτα τετοιο. Μη δουνε καμια γυναικα να περναει καλα, ειδικα να τη βρισκει στο σεξ. Γιατι δε φτιαχνετε ενα ομορφο απαλο βαμβακερο κυλοτακι με ενσωματωμενο μινι δονητη; Θα το φορανε οι γυναικες και θα τελειώνουν ολημερα, θα τελειωνουν στο σουπερ μαρκετ, θα τελειωνουν στο μετρο, θα εχουν ευτυχισμενα αιδοια που θα τελειωνουν ολη την ωρα. Δε θα το αντεχαν με τιποτα να βλεπουν ολα αυτα τα δραστηριοποιημενα, ξαναμμενα, ικανοποιημενα αιδοια που δεν ανεχονται τις μαλακιες του ενος και του αλλου.Κι αντι γι' αυτο, εχουμε και το μαλακισμενο το κωλοχαρτο. Εξαλλη γινομουνα μεχρι που ανακαλυψα το Κλινεξ Καπιτονε. Το Κλινεξ Καπιτονε ειναι για το αιδοιο ο,τι και η μους σοκολατα στο στομα. Το Κλινεξ Καπιτονε ειναι απαλο αλλα οχι ευθραυστο, ανθεκτικο, αλλα οχι αγριο. Το Κλινεξ Καπιτονε σε χαϊδευει χωρις να σου κανει εισβολη. Οχι σαν αυτα που ειχαμε παλιοτερα - σαν ξυριστικες λεπιδες ηταν αυτες οι μαλακιες. Αλλα ισως, παλι, γι'αυτο και να εχουμε τους μπιντεδες - σαν αντισταθμισμα για το χαρτι τουαλετας, - πρωτα του αλλαζεις τα πετρελαια και μετα το πας στο νοσοκομειο για περιθαλψη.Το αιδοιο που εχει μπιντε ειναι ενα ευτυχισμενο αιδοιο. Ενα υπεροχο ρυακι νερούυ μπαινει μεσα, χοροπηδαει σαν μικρος πηδακας, ειναι σα να 'χουν στησει χορο εκει πανω τρυφερες νεραιδες - αυτο μαλιστα, αυτο ειναι ενα ευτυχισμενο αιδοιο.Αν το αιδοιο μου μπορουσε να μιλησει, θα ελεγε οσα λεω κι εγω γι αυτο, θα μιλούσε και για τα αλλα αιδοια, θα εκανε μιμησεις αλλων αιδοιων. Θα φορουσε διαμαντια απο το Τιφανις, καθολου ρουχα, θα ηταν τυλιγμενο στα διαμαντια. Το αιδοιο μου βοηθησε να λευτερωθει ενα τεραστιο μωρο. Νομιζε οτι θα ξανακανε αρκετες φορες το ιδιο πραγμα. Αλλα δεν προκειται να το ξανακανει. Τωρα αυτο που θελει ειναι να ταξιδεψει, δε θελει και πολλες παρεες. Θελει να διαβασει και να μαθει πραγματα και να βγαινει εξω πιο πολυ. Θελει και σεξ. Τρελαινεται για σεξ. Θελει να φτασει πιο βαθια. Τρελαινεται για βαθος. Θελει να παει σε μια αρχαιολογικη ανασκαφη και να ξεθαψει την αρχη. Θελει καλοσυνη. Θελει αλλαγη. Θελει σιωπη και ελευθερια και τρυφερα φιλια και ζεστα υγρα και Βαθυ αγγιγμα. Θελει σοκολατα και εμπιστοσυνη και ομορφια. Θελει να ουρλιαξει, θελει να παψει να ειναι θυμωμενο. Θελει να τελειωσει. Θελει να θελει. Θελει. Το αιδοιο μου, το αιδοιο μου. Τι να πω... Τα θελει ολα.

No comments: