Tuesday 17 November 2009

Υποχρεώσεις


Οι υποχρεώσεις κινούν τις κλωστές κι εμείς χορεύουμε στο ρυθμό τους.
Αν είχαμε ένα παιδί θα είχες μείνει. Απο υποχρέωση.
Αν δεν είχα αυτή τη δουλειά, θα είχα φύγει μαζί σου. Μένω απο υποχρέωση.

Νομίζεις πως επιλέγεις τη ζωή σου; Το μόνο που επιλέγεις είναι η επόμενη υποχρέωση η οποία θα καθορίζει τη ζωή σου.
Νομίζεις πως όλα αυτά που κάνεις θα φέρουν ένα καλύτερο μέλλον;
Το μέλλον είναι τώρα!!! Αν δεν το ζήσεις... θα περάσει και θα χαθεί!

Γιατί πολέμάμε; Γιατί ζούμε; Ποιός ο σκοπός;

7 comments:

Anonymous said...

Είμαστε συνεπείς στις υποχρεώσεις μας γιατί έχουμε να κερδίσουμε κάτι σημαντικό για μας. Η μεγαλύτερή μας υποχρέωση είναι να προσπαθούμε να είμαστε ευτυχισμένοι. Ή θα έπρεπε να είναι. Αν η δουλειά σου δεν σε κάνει περισσότερο ευτυχισμένη από ότι το να είσαι μαζί του, παράτα την και πήγαινε μαζί του. Έχεις υποχρέωση να το κάνεις. Αν η δου΄λειά σου είναι περισσότερο σημαντική έχεις υποχρέωση να μείνεις. Ναι τόσο απλά είναι τα πράγματα πάντα όταν τα βλέπουμε απ' ΄ρξω. Στη δική του ζωή ο καθένας από εμάς γιατί τα βλέπει όλα τόσο περίπλοκα, άραγε;
Υ.Γ. Κι αυτό με το παιδί, δεν μου άρεσε. Εάν αν είχατε παιδί θα είχε μείνει από υποχρέωση και τώρα δεν΄μένει....

Mafalda said...

Eimaste sunepeis stis upoxrewseis mas giati auto mas mathane oti einai to swsto!

Eutuxia... Ypoxrewsh? Dikaiwma? Anagkh?

Dustuxws anomoia pragmata den sugkrinontai. Pws na sugkrineis thn epaggelmatikh apokatastash me ton erwta?

Merikoi anthrwpoi bazoun thn ypoxrewsh panw apo thn eutuxia, merikoi, thn eutuxia panw apo thn upoxrewsh. Den kserw poio einai to swsto telika.

Exeis dikio pantws. Otan blepeis ta pragmata apo makria, panta fainontai mikrotera!!

Kalhmera :)

Unknown said...

mafalda mou

απεχθανομαι τη λεξη ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ . στο δικό μου λεξικό δεν υπάρχει . αρνούμαι να καταχωρίσω τη σημασία αυτης της λέξης στο μυαλό μου.

το ξέρω πως μιλώ εκ του ασφαλούς αλλά πιστεύω πως θα μπορούσα να ζήσω και με ένα τίποτα αν το ήθελα.

Για μένα ο έρωτας ειναι η πρωτη μου προτεραιοτητα . Ας είχα έρωτα κι ας ζούσαμε και σε καλύβα ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.Ας είχα Έρωτα και με ένα κουρέλι ας γυρνούσα κι ας μην είχα ούτε τα φιρμάτα ρούχα ούτε τακούνια ούτε βιβλία ούτε κρεβάτι ΚΑΝ..... "Τίποτα να μην έχω εγώ , μονάχα Εσένα" έλεγε ο Ελύτης ...

κι αν έχω Εκείνον , εχω τα Πάντα ..



σκέψου αλλη μια φορά τι προτιμάς..
τι έχεις πιο πολυ ανάγκη ...;

Mafalda said...

O erwtas thelei 2 Kubelh mou.

Prepei ki ekeinos na thelei na einai edw. Prepei ki ekeinos na thewrei ton erwta proteraiothta.

S'euxaristw gia thn episkepsh :)

Anonymous said...

Merikoi anthrwpoi bazoun thn ypoxrewsh panw apo thn eutuxia, merikoi, thn eutuxia panw apo thn upoxrewsh. Den kserw poio einai to swsto telika.


Δεν είναι αυτονόητη η απάντηση; Αν δεν είμαστε καλά τι αξία έχουν όλα; Μας μάθαν ότι είναι σωστό να ανταποκρινόμαστε στις υποχρεώσεις μας, γιατι είναι μια από τις παραμέτρους που ίσως οδηγούν στην ευτυχία.
Τα κάνουμε πολύ δύσκολα όλα.

Κάποτε κάποιος μου είχε πει ότι δεν έχει σημασία το ότι είμαι άριστη σε αυτό που κάνω, δεν έχει σημασία αν μπορώ να καταφέρω πάρα πολλά πράγματα σε αυτό αν δεν είμαι χαρούμενη. Ότι πρώτα πρέπει να απαντήσω στο ερώτημα αν με γεμίζει πραγματικά, αν μπροώ να ζήσω χωρίς αυτό - αν δεν με γεμίζει, αν δεν είμαι σίγουρη ότι είναι αυτό που θέλω, δεν πρέπει να με παγιδευσει η επιτυχία, γιατί ποτέ δεν θα με δικαιώσει από μόνη της.

Δεν ακολούθησα τη συμβουλή του. Απάντησα στα διλήμματα με γνώμονα τη λογική και έκλεισα τα αφτιά στην καρδιά μου.

Ξέρεις κάτι; Δίκιο είχε...
Τίποτε δεν είναι ικανό να σε δικαιώσει όταν προδώσεις τα¨"θέλω" σου για τα "πρέπει".

Για αυτό ένιωσα ΄την ανάγκη να απαντήσω στο κείμενό σου.

Καλημέρα :)

Mafalda said...

Nomizw oti h basikh erwthsh pou prepei na kanoume ston eauto mas einai: "Giati uparxw?"
"poios einai o skopos ths uparkshs mas?"

Apo ekei ksekinane ola...

Mafalda said...

Kalhmera kai se sena :)

Oi anthrwpoi einai polupleyra onta. Xreiazontai isorropia gia na einai eutuxismenoi.

Kai logikh kai sunesthima.

Ma panw apo ola autognwsia.