Friday 29 January 2010

Μωρό μου... Δεν θέλω να φύγω!


Όλες μου οι βαλίτσες είναι πακεταριμένες, είμαι έτοιμη να φύγω

Στέκομαι έξω απο την πόρτα σου

Δεν θέλω να σε ξυπνήσω για να σε αποχαιρετίσω

Μα ο ήλιος έχει σχεδόν ανατείλλει, είναι ήδη πρωί

Το ταξί με περιμένει και κορνάρει για να κατέβω

Μου λείπεις ήδη. Νοιώθω τόσο μόνη που θα μπορούσα να πεθάνω.

Φίλησέ με, χαμογέλασέ μου...

Πές μου πως θα με περιμένεις να γυρίσω

Κράτα με στην αγκαλιά σου σα να μην ήθελες να με αφήσεις ποτέ.

Γιατί φεύγω... Με ένα αεροπλάνο...

Και δεν ξέρω πότε θα γυρίσω

Μωρό μου... Δεν θέλω να φύγω!

Το ξέρω πως σε απογοήτευσα πολλές φορές

Το ξέρω πως έκανα πολλές χαζομάρες

Μα στο λέω τώρα... Δεν σήμαιναν τίποτα όλα αυτά...

Όπου και να πάω σκέφτομαι εσένα!

Όσα τραγούδια τραγουδάω, τα λέω για σένα

Όταν γυρίσω θα σου φορέσω στο δάχτυλο το δαχτυλίδι του γάμου μας

Φίλησέ με, χαμογέλασέ μου...

Πές μου πως θα με περιμένεις να γυρίσω

Κράτα με στην αγκαλιά σου σα να μην ήθελες να με αφήσεις ποτέ.

Γιατί φεύγω... Με ένα αεροπλάνο...

Και δεν ξέρω πότε θα γυρίσω

Μωρό μου... Δεν θέλω να φύγω!

Ήρθε η ωρα να σε αποχαιρετίσω...

Άφησέ με να σε φιλήσω για μια τελευταία φορά

Και κλείσε τα μάτια σου καθώς θα φεύγω.

Να ονειρεύεσαι για τις μέρες που θα έρθουν

Για τότε που δεν θα χρειάζεται να φύγω μόνη

Για όλα εκείνα τα χρόνια που δεν θα χρειάζεται να σου πώ...

«Φίλησέ με, χαμογέλασέ μου...

Πές μου πως θα με περιμένεις να γυρίσω

Κράτα με στην αγκαλιά σου σα να μην ήθελες να με αφήσεις ποτέ.

Γιατί φεύγω... Με ένα αεροπλάνο...

Και δεν ξέρω πότε θα γυρίσω

Μωρό μου... Δεν θέλω να φύγω!»

No comments: