Tuesday 19 January 2010

The angels fall first

Ένα πρόσωπο αγγέλου μου χαμογελάει

Η επικεφαλίδα στην εφημερίδα λέει «τραγωδία»

Το χαμόγελό του με έκανε να νοιώθω ζεστασιά κάποτε

Αντίο – δεν έχω άλλες λέξεις να πώ

Δίπλα στον σταυρό στον τάφο σου

Και σε αυτά τα κεριά που θα καίνε για πάντα

Σε χρειάζονται αλλού

Για να μας θυμίζεις πόσο λίγος είναι ο χρόνος μας

Δάκρυα απλωμένα

Δάκρυα αγάπης και δάκρυα φόβου

Θάβω τα όνειρά μου, βγάζω απο το χώμα τις λύπες μου

Γιατί Θεέ μου;...

Οι άγγελοι πέφτουν πρώτοι


Οι σκέψεις του
Shangri-La δεν με κάνουν να νοιώθω όμορφα

Δεν γίνομαι καλύτερη απο τα μαθήματα του Χριστού

Δεν καταλαβω ποτέ το νόημα του να κάνεις το σωστό

Η άγνοια με οδήγησε στο φώς

Σε χρειάζονται αλλού

Για να μας θυμίζεις πόσο λίγος είναι ο χρόνος μας

Δάκρυα απλωμένα

Δάκρυα αγάπης και δάκρυα φόβου

Θάβω τα όνειρά μου, βγάζω απο το χώμα τις λύπες μου

Γιατί Θεέ μου;...

Οι άγγελοι πέφτουν πρώτοι

Τραγούδησέ μου ένα τραγούδι

Για την ομορφιά σου

Για το βασίλειό σου

Ασε τις μελωδίες της φωνής σου

Να χαιδέψουν όσους χρειαζόμαστε ακόμα

Χτές κάναμε χειραψία εμείς οι δύο

Φίλε μου

Σήμερα ένας χτύπος του φεγγαριού φωτίζει το μονοπάτι μου

Ο φύλακας άγγελός μου...



The angels fall first

Nightwish

No comments: